افرا درب سلماس

افرا درب سلماس

بزرگترین تولیدکننده دربهای ضد سرقت و اتاقی در قلب تپنده این  صنعت یعنی شهرستان سلماس شرکت افرا درب سلماس می باشد که بسیاری از تولید کنندگان این صنعت روزگاری در خط تولید شرکت بعنوان نیروی کار مشغول به حرفه آموزی بوده اند . این شرکت حاصل سرمایه گذاری مشترک خارجی و بومی بوده که اکنون با تملک کامل مالکیت آن از سوی موسسان توسط آقای مهندس خدادوست با حدود 300 نفر نیروی کار مستقیم و بیش از 30 نماینده فعال در سراسر ایران قله های تولید ملی را فتح نموده و اکنون کسب جایگاه در خور شان کشورمان در بازارهای منطقه را در برنامه خود دارد

چوب روسی

انواع چوب روسی

چوب روسی

روسیه به عنوان یکی از بهترین مراکز معماری چوبی جهان از قرن 10 تا 12 شناخته شده است. روسیه از گذشته‌های دور به دلیل غنی بودن از چوبی با کیفیت فوق العاده، بزرگترین سنت و عادات ساخت ساختمانهای چوبی را از خانه‌های شخصی ساده چوبی گرفته تا کلیساهای دیدنی را دارد، مانند کلیسایی در روستای Kizhi یا کاخ چوبی Tsar Alexis Mikhailovich در Kolomenskoye، شهری در نزدیکی مسکو.

در برخی از مناطق روسیه بناهای چوبی قدمت تقریباً 700 ساله دارند و تمام ساختمانهای چوبی از زمان‌های باستان تا به امروز به طور سنتی با استفاده از درختان مخروطی شمالی ساخته شده اند.

چوب ها را بشناسیم (قسمت اول) : انواع چوب روسی

چوب روسی

در شمالی‌ترین جای دنیا، یعنی در سیبری مرکزی (Central Siberia)، تابستان‌ها بسیار کوتاه و زمستان‌ها بسیار سرد هستند، بنابراین درختان بسیار کند رشد می‌کنند و کیفیت چوب این منطقه فوق العاده است. چگالی چوب سیبری در مقایسه با گونه‌های اروپایی دو برابر است. اما به دلیل تابستان‌های خشک با دوره‌های رویشی کوتاه، در مرحله اولیه توسعه تنه‌های درختان در سایه قرار می‌گیرند و این موضوع باعث می‌شود که الوار چوب تولید شده از شاخه‌های کاج کمتر گره خورده باشند. در ادامه به انواع چوب‌های روسی و ویژگی‌ها و کاربرد آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چوب روسی

چوب کاج روسی یا نراد

از میان سایر انواع چوب روسی، بیشترین استفاده به چوب کاج (نراد) نسبت داده می‌شود که برای ساخت و ساز خانه‌های مسکونی هم از نظر هزینه و هم کیفیت بهترین گزینه است. همچنین از تخته‌های کاج سیبری برای اجزای دیوار، سقف و کف در خانه‌های چوبی نیز استفاده می‌کنند.

کاج روسی درخت مخروطی بزرگی است که با قطر تنه 127-75 سانتی‌متر (در ارتفاع قله) رشد می‌کند و 75 سانتی‌متر تا 28/2 متر ارتفاع دارد.

بهترین کیفیت چوب در کاج‌هایی است که در مناطق شمالی روسیه رشد می‌کنند. این درختان دارای چوب‌های متراکم با حلقه‌های باریک و دارای مقادیر زیادی از مناطق دیررس و همچنین چوب نرم میانی با 10 تا 14 حلقه باریک در هر سانتی متر است. تراکم این چوب متوسط ​​است (برای چوب با رطوبت طبیعی بالای 540 کیلوگرم در متر مکعب).

از این چوب‌ها برای کابردهای مختلفی مانند کاغذ سازی، ساخت پالت، مبلمان سازی، درب و پنجره چوبی، کف پوش و دیوار پوش، ساخت فریم ساختمان، دکوراسیون داخلی و خارجی و…  استفاده می‌شود.

چوب روسی

چوب ساسنا

کاج سیبری (Pinus Sibirica) به عنوان درخت آرامش و شجاعت شناخته می‌شود. چوب حاصل از گونه‌ی سوُسنا به چوب ساسنا نیز معروف است که به الفبای روسی сосна و در زبان انگلیسی pine و در ترکی  «شامŞam  » و در فارسی نیز کاج هست.

ویژگی‌های محافظت حرارتی چوب کاج از مواردی همچون آلومینیوم و PVC بالاتر است. این چوب کاج از نظر مکانیکی رسانایی (هدایت) حرارتی کمی‌دارد. چوب کاج را می‌توان با الگوی بافت متمایز و برجسته آن شناسایی کرد. این چوب به دلیل داشتن مقدار زیادی رزین، با رنگ مایل به قرمز رنگ می‌شود و با گذشت سالها، رنگ آن نه محو می‌شود و نه سفید.

از چوب ساسنا بیشتر در پالت سازی، کلاف سازی، مبلمان سبک، ترموود، قایق سازی، نرده کشی، صنایع شیمایی چوب مانند کاغذسازی و الیاف سازی، نئوپان، ام دی اف، اچ دی اف، تخته چند لایه و در اغلب صنایع چوب به دلیل فراوانی و قیمت مناسب دارای کاربردها و استفاده‌های گوناگونی هست.

چوب روسی

چوب یولکا

یولکا، نام گونه‌ی «یئل» که به الفبای روسی ель و در زبان انگلیسی spruce و در ترکی «شیقŞıq » است که از گونه‌های سوزنی برگ است. این نوع از چوب‌ها از جنس درخت اسپروس هست و جزو چوب‌های نرم دسته بندی می‌شوند. گره‌های یولکا به‌صورت نقطه‌ای بوده و در طول چوب به‌صورت نامتوازن تکرار می‌شود.

تراکم و سختی یولکا با چوب کاج قابل مقایسه است، اما پردازش آن بسیار پیچیده تر است. چوب یولکا مقاومت کمی‌در برابر ترک خوردگی دارد و گره‌های گرد زیادی در بخش مماس دارد. این چوب به طور یکنواخت و سفید با رنگی طلایی قادر به حفظ رنگ طبیعی برای مدت طولانی است. چوب یولکا به دلیل نرمی‌که دارد نباید مانند کاج، به عنوان کفپوش در مناطقی که دائماً در معرض راه رفتن قرار می‌گیرند یا جایی که مبلمان دارای پایه‌های تیز‌ است، استفاده شود. اما به لطف تُن‌های گرم و روشن چوب می‌توانید فضای بی نظیری را در خانه ایجاد کنید.

چوب روسی

لارچ روسی

لارچ روسی ( (Russian Larchتنها درخت مخروطی است که به عنوان چوب نرم طبقه بندی می‌شود، اما در اصل تقریباً به اندازه‌ی بلوط سخت است. درخت لارچ بومی‌کشور روسیه بوده و در مناطقی که درختان سنوبر و پاین بیشتری دیده می‌شود می‌رویند. برخی از افراد به دلیل دوام باورنکردنی آن را “درخت ابدیت” می‌نامند.

چوب درخت لارچ به دلیل تراکم بسیار بالا و استحکام در مقابل ضربه و فشار و دارا بودن خواص ویژه‌ای که برای سلامتی انسان مفید است به عنوان پارکت و کف پوش در دکوراسیون داخلی و محوطه باز استفاده می‌شود.

میزان نگهداری ترمووود لارچ روسیه بسیار پایین تر از ترمووودهای معمولی است که در بازار به وفور یافت می‌شود. همچنین از لحاظ قیمت این گونه ترمووود تفاوت زیادی با ترمووودهای معمولی ندارد. اما مزایای بالای این نوع چوب ترمو باعث استقبال بالا از این محصول زیبا و با کیفیت شده است .

چوب روسی

لارچ سیبری

لارچ سیبری (WSiberian Larch) به لطف دوام بالا و مقاومت بیشتر در برابر پوسیدگی و قارچ، دارای بهترین کیفیت درخت مخروطی است و به همین دلیل برای کاربردهای بیرونی، روکش فلزی و کف سازی ایده آل است. استانداردهای اروپایی لارچ سیبری را به گروه گونه‌های بیش از حد سخت انتساب می‌دهد.

لارچ سیبری به قدرت چوب آن مشهور است. جالب است که بدانید در زمان رنسانس، سیاهه‌های مربوط به لارچ به عنوان پایه و شمع در ساخت ساختمانهای مسکونی و عمومی ‌لوکس ونیز استفاده شد.

امروزه چوب لارچ سنگین، به طور گسترده ای در ساخت اشیاء مختلف استفاده می‌شود. علاوه بر این درختان لارچ در کاشت یکپارچه و گروهی برای محوطه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و سوزن‌های لارچ، شاخه‌های جوان و رزین کاشت سبز در طب سنتی برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چوب روسی
تجهی زات ساختمانی evno

راهنمای خرید درب برای ساختمان

تجهیزات ساختمانی evno

اولین چیزی که هنگام ورود به آپارتمان می‌بینیم، درب ورودی ساختمان است و به ما ایده‌ای از دکوراسیون احتمالی خانه می‌دهد. درب‌های داخلی نیز می‌توانند با توجه به رنگ و نوع، روی دکوراسیون داخلی تاثیرات بسزایی بگذارند. با این حساب، خرید درب در واقع یکی از مهم‌ترین کارها است.

 اختصاص بودجه و وقت کافی برای خرید درب مناسب، باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری درب در آینده می شود.

با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را برای خریدن درب‌های ورودی و داخلی مناسب را به دست بیاورید.

معیارهای خرید درب مناسب

کاربرد درب‌های ورودی و داخلی متفاوت است اما برای هر دو معیارهای مشترکی وجود دارد که در این بخش به تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

تجهیزات ساختمانی evno

بودجه

اولین عامل تعیین‌کننده برای خرید درب، میزان بودجه است. وقتی بودجه مشخصی را برای این کار تعیین می‌کنید، انتخاب‌هایتان محدودتر می‌شود و راحت‌تر درب مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. و بهتر است برای آنکه بتوانید مناسب ترین انتخاب را انجام دهید یک بازه قیمتی مد نظر داشته باشید نه یک قیمت مقطوع.

عوامل مختلفی مانند جنس رویه ، کلاف و … استفاده شده و یراق درب بر قیمت نهایی تاثیرگذار هستند که به هر مورد به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

  •     قیمت برحسب جنس  درب

متریال معمول برای ساخت درب‌ها در ایران hdf  MDF، چوب، شیشه و فایبرگلاس است. که به عوامل دیگری چون ابعاد، جنس چوب و… مربوط است. به طور تقریبی، گران‌ترین این متریال‌ها شیشه است، در رتبه بعدی چوب قرار می‌گیرد و سپس ، فایبرگلاس و MDF به عنوان ارزان‌ترین متریال ساخت درب استفاده می‌شوند.

البته باید توجه داشت که انتخاب جنس درب خود به عواملی همچون محل نصب درب،آب‌وهوا، محل زندگی و…وابسته است .به عنوان مثال، درب سرویس‌های بهداشتی بهتر است از شیشه یا فایبرگلاس باشد زیرا همواره در معرض رطوبت بوده و امکان خراب شدن درهای چوبی در طولانی مدت وجود دارد.

انواع مختلفی از چوب یا متریال های دیگر در بازار وجود دارد که تنوع کارخانجات تولیدی و سطح کیفی آنها ممکن است شما را سرگرم کنند.

برای راحتی کار، ما درب ها را به 3 دسته معمولی , باکیفیت و لوکس تقسیم می‌کنیم.

درب‌های  معمولی:

معمولا از ارزان ترین موادی که می‌توان در ساخت درب‌ استفاده کرد از جمله HDF و HPL هستند ساخته می شوند و ساختار درونی درب ها نیز از سطوح کیفی متفاوتی برخوردار است که به عنوان مثال وجود شبکه شطرنجی چوبهای قید میانی یا استفاده از هانیکام ، یونولیت یا … این درها را به سطوح قیمتی مختلفی در رده خود تقسیم میکند اما قیمت نسبتاً ارزان این مواد، قطعا بر طول عمر آنها نیز تاثیر خواهد داشت.

درب‌های باکیفیت:

و در رده بعد از درهای از جنس mdf  قرار دارند که با روشها و مواد مختلفی روکش شده اند. که عمدتاً روکش چوب ، PVC و لمینت و رنگهای پوششی در این دسته قرار می‌گیرد.

دربهای لوکس :

 درب هایی که کاملا از جنس چوب طبیعی ساخته شده‌اند در این دسته قرا می‌گیرند. قیمت این درب‌ها وابستگی شدیدی به نوع چوبی که انتخاب می‌کنید و نوع رنگ آمیزی آنها دارد و مشتریان خاص خود را دارد و اقبال مردم برای استفاده از آنها خصوصا با رنگ آمیزی های خاص و متنوع پولیشی به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و تصعید گازهای مضر از ساختار درب روز به روز بیشتر میشود.

در بخش بعدی، مزایا و معایب متریال  های مورد استفاده در ساخت درب را به طور خلاصه ذکر می‌کنیم.

تجهیزات ساختمانی evno

MDF

مزایا

+ خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بهتر از چوب

+ خاصیت شکل پذیری با استفاده از ابزار مختلف

+ ابعاد پایدار (انبساط و انقباض کمتر از چوب طبیعی)

+ رنگ را به خوبی جذب می‌کند

+ چسب چوب را به خوبی جذب می‌کند

معایب

– متراکم‌تر از تخته سه‌لا و نئوپان

– ام‌دی اف بی کیفیت ممکن از در مجاورت با آب خراب شود

– در صورتی که Seal نشود، در مجاورت با رطوبت افزایش حجم خواهد داشت

– احتمال ترشح فرمالدهید و ایجاد حساسیت

تجهیزات ساختمانی evno

HDF

مزایا

+ ارزان‌تر از چوب و تخته سه‌لا است

+ در ابعاد بزرگ به فروش می‌رسد و می‌توان آن را آزادانه برش داد

+ خاصیت شکل پذیری با استفاده از ابزار مختلف

+ ابعاد پایدار (انبساط و انقباض کمتر از چوب طبیعی)

+نیازی به صافکاری با سمباده ندارد

+ رنگ را به خوبی جذب می‌کند

+ چسب چوب را به خوبی جذب می‌کند

معایب

– متراکم‌تر از تخته سه‌لا و نئوپان

– ام‌دی اف بی کیفیت ممکن از در مجاورت با آب خراب شود

– در صورتی که سیل Seal نشود، در مجاورت با رطوبت افزایش حجم خواهد داشت

– دوام پایین

تجهیزات ساختمانی evno

PVC

مزایا

           + ضد موریانه

           + دوام بالا

           + سبک

           + کیفیت بالا

           + مقاومت در برابر رطوبت

معایب

–         به دلیل وزن کم، برای درها ورودی مناسب نیستند

–         مقاومت کم در برابر شرایط محیطی

–         ضدآب نبودن

آشنایی با نحوه باز شدن درب

درب‌ها با توجه به کاربردی که دارند، به شیوه های مختلف باز می شوند.

با ما همراه باشید تا با انواع آن آشنا شوید.

تجهیزات ساختمانی evno

درب‌های ریلی

برای استفاده از این نوع درب‌ها، لازم است که روی دیوار و زمین، ریل و یا گایل قرار بگیرد. فریم اصلی درب روی این ریل ها حرکت می‌کند.

تعداد لنگه‌های این نوع درب‌ها بسته به میزان فضای خالی و کاربرد، می‌تواند از یک لنگه تا 4 لنگه و یا حتی بیشتر باشد.

تجهیزات ساختمانی evno

درب نرده‌ای

از این درب‌ها معمولا برای کارگاه‌ها و مغازه‌ها استفاده می‌شود. این نوع درب‌ها قابلیت جمع‌شدن بصورت افقی را دارند.

قطر این درها با توجه به طول مورد نیاز، متفاوت است.

تجهیزات ساختمانی evno

درب سوینگ ( پروانه ای)

لنگه‌ی این نوع درب‌ها به شکل خاصی به فریم وصل شده و باعث می شود درب از هر دو طرف باز شود.

این نوع از درب‌ها معمولا در رستوران‌ها، آشپزخانه و کافه‌ها استفاده می‌شود.

 

اکنون که اطلاعات کافی از انواع درب، جنس و قیمت آن‌ها دارید، می توانید با لحاظ نکات زیر  درب مناسب خود را انتخاب کنید

درب‌های داخلی

درب‌های داخلی خانه، تاثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی منزل می‌گذارند. اگر به دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت می‌دهید، قبل از خرید، با یک طراح دکوراسیون داخلی مشورت کنید.

قدم اول برای انتخاب درب داخلی مناسب، اندازه‌گیری است. برای این کار کافی است که متر خود را بردارید بالا، وسط و پایین درب را بصورت افقی و سه بار دیگر چپ، راست و وسط درب را بصورت عمودی اندازه بگیرید و بیشترین میزانی که اندازه گرفتید را یادداشت کنید.

درب‌های مختلفی را می توانید به عنوان درب داخلی استفاده کنید که نام آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

تجهیزات ساختمانی evno

درب‌های پنلی: مزیت این نوع درب‌ها در این است که به راحتی رنگ را جذب می‌کنند ومی‌توانید به هر شکلی که می‌خواهید آن ها را رنگ‌آمیزی کنید.

تجهیزات ساختمانی evno

درب‌های شیشه‌ای: عبور نور و زیبایی از مزیت‌های این درب‌ها هستند. عبور نور باعث می‌شود تا فضا بزرگ‌تر بنظر برسد.

برای انتخاب سمت و نحوه بازشوی درب نیز موارد زیر را در نظر بگیرید:

تجهیزات ساختمانی evno

درب‌های کشویی: درب‌های کشویی می‌توانند جنس‌های مختلفی مانند چوب، شیشه، آهن و … داشته باشند. از این نوع درب‌ها معمولا برای فضاهای کوچک استفاده می‌شود.

تجهیزات ساختمانی evno

درب‌های تاشو: این درب‌ها نیز برای فضاهای کوچک و کمدها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها وقتی بسته می‌شوند، تمیز و مرتب، در یک طرف فریم جمع می‌شوند.

سمت بازشو : در هنگام سفارش به این صورت بیان می شود که اگر شما از بیرون اتاق روبروی در ایستاده باشید و لولاها سمت چپ درب باشند درب را چپ بازشو و اگر سمت راست باشند آنرا راست بازشو می نامیم.

تجهیزات ساختمانی evno

درب‌های ورودی

بزرگ‌ترین اشتباهی که کسی می‌تواند انجام دهد، تحقیق نکردن قبل از خرید درب است که منجر به خرید درب اشتباه برای خانه می‌شود.

مهم‌ترین مرحله، اندازه‌گیری فریم درب است. این امر بسیار مهم است زیرا به شما کمک می‌کند تا از میان دربهای آماده نیز بتوانید درب مناسب برای خانه خود انتخاب کنید و منتظر ساخت آن نمانید.

برای این کار کافی است که متر خود را بردارید بالا، وسط و پایین درب را بصورت افقی و سه بار دیگر چپ، راست و وسط درب را بصورت عمودی اندازه بگیرید و از کمترین میزانی که اندازه گرفتید، 10 میلی‌متر کم کرده و اندازه را یادداشت کنید.

قیمت درب های ورودی بسته به  نوع، یراق، تکنولوژی مورد استفاده (مثل کلید کارتی، حسگر اثرانگشت، ضد سرقت بودن و…) و عوامل دیگر متغیر است.

از آن‌جا که درب ورودی منزل اولین سد دفاعی در برابر سودجویان است، بهتر است که درب مناسبی را تهیه کنید تا از خسارات احتمالی جلوگیری کنید.

درب‌های مختلفی را می توانید به عنوان درب ورودی استفاده کنید که نام آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

تجهیزات ساختمانی evno

الواری( چوبی ): این نوع از درها از کنار هم قرار گرفتن الوار چوب‌های مختلف بوجود می‌آید.

تجهیزات ساختمانی evno

فلزی (آلومینیومی یا استیل ) : این درب ها نیازی به رنگ و نگهداری ندارند و برای ورودی ساختمان مناسب بوده و طرح هایی نیز برای درب ورودی منزل موجود بوده که امنیت بیشتری را فراهم نموده و تناسب بسیار خوبی با طراحی های مدرن دارند.

تجهیزات ساختمانی evno

دربهای ضد سرقت روکش شده با متریال های مختلف: این نوع درب‌ها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، با تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته می‌شوند تا زیبایی و امنیت را برای شما به ارمغان بیاورند  کلاف دور درب و ساختار درونی آنها به صورت یکپارچه از جنس ورق فولادی بوده و در برابر شکست و نفوذ بسیار مقاوم می باشد.

هرچند ممکن است درب های خانه، به ظاهر کم اهمیت بنظر برسند، ولی تاثیر بسزایی بر زیبایی و امنیت منزل و تفکیک بهینه فضا ها از یکدیگر دارند. درب ورودی منزل اولین تابلو و ویترین سلیقه شما به مهمانتان هست و قطعاً بیشترین القای معماری داخلی را در بدو ورود به میهمان یا خریدار القا میکند. بهتر است در بازسازی منزل قدیمی تان توجه ویژه ای به انتخاب درب ورودی داشته باشید. درب های اتاقی زیبا و مقاوم نیز بیانگر میزان اهمیت شما به فضاهای خصوصی خانه بوده و زیبایی خانه را چند برابر می کند بنابر این توصیه میشود همانطور که به انتخاب کابینت آشپزخانه اهمیت ویژه ای قائل هستید دربهای اتاق و کمد منزلتان را نیز جدی بگیرید. بهتر است از همان ابتدای کار بخشی از بودجه خود را برای این کار کنار بگذارید تا در انتهای کار با مشکلی که بیشتر افراد مواجه میشوند روبرو نشده و خرید مناسبی انجام دهید.

امروزی که این مطلب را برایتان آماده میکنیم برای یک منزل دو خوابه شما می بایست حدود 15 میلیون تومان بودجه برای خرید دربهای اتاق و کمد و ورودی و متعلقات آن کنار بگذارید تا بتوانید از میان دربهای خوب موجود در evno  انتخابی منحصر به فرد برای منزل خود داشته باشید. البته گزینه های مقرون به صرفه تری نیز در دسترس شما هست و انتخاب با شما است …

خريداران عمده

همکاری با ما -> خریداران عمده

به منظور تامين نياز پروژه هاي ساختماني و انبوه سازي امكان تهاتر بخشي از كالا و خدمات با واحد هاي تجاري اداري و مسكوني پروژه فراهم مي باشد.

لازم به ذكر است كه EVNO براي توسعه بازار از شركت هاي مهندسين مشاور و دپارتمان هاي مشاورين املاك و اشخاص فعال در حوزه ساختمان نيز دعوت مي نمايد تا مشخصات خود را به آدرس ايميل  WSALES@EVNO.IR  ارسال نموده و با دريافت كاتالوگ و ليست قيمت و شرايط همكاري به گروه همكاران وفادار EVNO بپيوندند.

همچنين شركت هاي فعال در حوزه بازاريابي و فروش عمده كالا نيز مي توانند براي فروش كلي محصولات برند EVNO با ايميل فوق در ارتباط باشند.

زنجيره تامين

همکاری با ما -> زنجیره تامین

با توجه به اينكه هدف ما در EVNO  تامين كالاي ساختماني مورد نياز براي پروژه هاي نوسازي و بازسازي كلي يا جزئي منزل و ساختمان با كمترين قيمت و حذف واسطه ها و تسهيل در فرآيند انتخاب و خريد براي مشتريان است و قطعاً تامين اين اهداف سازماني براي مجموعه EVNO  بر تامين منافع مالي برتري دارد لذا آمادگي بررسي هرگونه پيشنهاد همكاري از سوي توليدكنندگان كالا و ارائه دهندگان خدمات صاحب نام و متعهد در اين حوزه را داريم براي اين منظور مي توانيد از طريق ايميل : SUPPLY@EVNO.IR يا شماره تلفن 09125476079 با ما در ارتباط باشيد.

فرصت هاي شغلي

همکاری با ما -> فرصت های شغلی

گروه EVNO به منظور توسعه بازار و تكميل كادر خود از افرادواجد شرايط ذيل دعوت به همكاري مي نمايد. علاقمندان مي توانند رزومه كاري خودرا با درج عنوان شغلي مورد تقاضا در موضوع ايميل از طريق آدرس JOBS@EVNO.IR ارسال نمايند.

  • كارشناس فروش : داراي سابقه كار مرتبط و مسلط به مباحث فروش و امور مشتريان ، آشنا به CRM آفيس و نرم افزار هلو
  • كارشناس بازاريابي – داراي سابقه كار مرتبط و مسلط به بازاريابي B2B و B2C – فعال – دارايه روابط عمومي و فن بيان قوي
  • كارشناس توليد محتوا و شبكه هاي اجتماعي – توانايي توليد محتوا و مديريت آن در شبكه هاي اجتماعي و وبسايت و … – مسلط به فتوشاپ و آشنا به ديجيتال ماركتينگ
درب و پروفیل مرسین

درب و پروفیل مرسین

تولید کننده انواع دربهای کمدی و داخلی MDF روکش چوب و روکش رپینگ pvc  و تمام چوب –  انواع دیوارپوش و پروفیل و ابزار مصرفی از جمله قرنیز که در شهرک صنعتی شمس آباد با تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی از سال 1380 آغاز به فعالیت نموده و بعنوان یک برند لوکس سرشناس و حرفه ای با بازه قیمتی نسبتا بالا در میان معماران حرفه ای شناخته می شود. عمده طرح های تولیدی این شرکت به صورت اختصاصی و منحصراً در ایران تولید می شود . بصورت سالانه بروز آوری گردیده و پس از چند سال تولید بعنوان الگو کپی برداری و توسط سایر شرکت ها مشابه آن ها ساخته میشود لیکن آنچه مرسین را بعنوان برندی پیشتاز در بازار مبدل نموده نوآوری و کیفیت بسیار بالا و دقت در جزئیات اجرایی است موضوعاتی که رقبا آنها را فدای کاهش قیمت محصولات خود نموده و اخلاق حرفه ای را بعضا زیر پا می گذارند.

درب و پروفیل مرسین با خط تولید حرفه ای و مدیران خلاق خود آینده را امروز برای ایرانیان فراهم ساخته است.

شرکت آی تک

شرکت آی تک

شرکت آی تک با مدیریت جناب آقای رضایی،برترین تولید کننده تجهیزات مدرن آشپزخانه و اتاق خواب در ایران میباشد. این شرکت دارنده گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۰ و گواهینامه های کیفی ، از سال ۱۳۸۳ فعالیت صنعتی و تولیدی خود را آغاز نمود. محصولات آی تک با بهترین کیفیت ( قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی ) جایگاه خود را در سطح کشور پیدا کرده و تا به امروز تنوع بیش از ۴۵۰ محصول را در سبد کالای خود داراست . مجموعه آی تک با تعداد بیش از ۱۶۰ پرسنل در سه بخش دفتر مرکزی ، دفتر پشتیبانی و کارخانه مستقر و فعال می باشد.

کیفیت بالای محصولات،  سرویس دهی رایگان ، ۳۶ ماه خدمات پس از فروش ،  گارانتی ۲ ساله تعویض محصولات بدون قید و شرط

امکان تولید اندازه های سفارشی در کمترین زمان ممکن و سیستم آبکاری مکانیزه با تایید تست سالت اسپری از طرف مرکز متالوژی رازی از مزایای این شرکت می باشد.

شرکت فرم چوب

شرکت فرم چوب

شرکت فرم چوب از سال 1375با بهره گیری از آخرین تکنولوژی صنایع چوب و نیروهای متخصص در راستای تولید کابینت آشپزخانه ، دکوراسیون داخلی و اداری شروع به فعالیت نموده است.

این مجموعه از سال 1385 با بهره گیری از تکنولوژی روز اروپا و با استفاده از مواد اولیه درجه یک که دارای استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی جهانی می باشد فعالیت تخصصی خود را در زمینه تولید دربهای روکش پی وی سی و هایگلاس گسترش داده است.

گروه صنعتی آرنا کالا پرشین (فرم چوب) با توجه به استقبال مشتریان گرامی طرح توسعه کارخانه را در شهرک صنعتی عباس آباد از سال 1391 بنا نهاده و مفتخر می باشد به اطلاع برساند که تولید انبوه دربهای ورودی و سرویس با روکش پی وی سی و هایگلاس را به اجرا در آورده و جهت سهولت در کار و نیز بهره مندی شما مشتریان عزیز خدمات خود را عرضه می نماید.
لازم به ذکر است خط پرس روکش ملامینه بر روی ورقهای MDF در این شرکت راه اندازی گردیده و قابل ارائه به فروشندگان و تولید کنندگان محترم خواهد بود.

همچنین گروه صنعتی آرنا کالا پرشین (فرم چوب) به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های درب های کابینتی و ورودی در کشور عزیزمان ایران به منظور بقاء پایدار و موفق در بازارهای داخلی و خارج از کشور با سیاست مشتری محوری و همچنین جلب رضایت سایر ذینفعان شرکت و رعایت الزامات قانونی و مقررات ملی ، با پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه و استانداردهای روز اروپا بر مبنای استانداردهای بین المللی از جمله ISO 9001 , ISO 14001 , ISO 10002 , OHSAS 18001 , CE در شرکت مستقر ساخته و با خط مشی مذکور در ذیل ، آنها را بطور همزمان به مورد اجرا گذاشته است:

1) افزایش رضایت کلیه طرفهای ذینفع شرکت از جمله مشتریان و رسیدن به سیستم ثبت شکایات مشتریان عزیز

2) افزایش سهم بازار بویژه در خصوص تولیدات با ارزش افزوده بیشتر در جهت سود آوری و بقای بلند مدت و پایدار مجموعه

3) تعهد به بهبود مداوم در فعالیت ها و فرایند مجموعه

مجموعه روژین چوب

مجموعه روژین چوب

مجموعه روژین چوب در سال 1391 در ابتدا با تولید ورق های ام دی اف هایگلاس فعالیت خود را شروع نموده و در ادامه راه، با تجهیز ماشین آلات خود در سال 1393 ام دی اف های روکش چرم را تولید کرد و توانست صادرات پیوسته این محصول را به کشور های همسایه در رزومه خود ثبت کند

و در سال 1394، به کمک مهندسین و نیرو های کارآزموده اش ، ورق های ام دی اف کریستال و آینه ای را برای اولین بار در ایران شروع به تولید کرد و به سبد محصولاتش اضافه نمود و در همان سال (1394) با گسترش ماشین آلات شروع به تولید درب های ممبران کابینت نیز نمود، و پیوسته در تلاش است تا طرح های جدیدی را به صنعت دکوراسیون کشور اضافه نماید و امروزه توانسته درب های منحنی کابینت و درب های ممبران با روکش چرم را به بازار عرضه نماید .